090821

sitter här för första gången på en evighet nu. eller aa, jag och stina satte oss en stund när hon va här men de e en annan historia, hihi.
tänkte berätta vad jag har haft för mig de sista men bara för att jag tog tummen ur r-ven och satte mig här har jag ingen aning om vad jag ska skriva. som ni vet va jag ju i turket, men annars har de varit rätt lugnt. va på rix fm festivalen med några sköna brudar när den va, festat och chillat. de e de mesta jag kan säga. dyker de upp något kul bestättar jag de. har lite bilder jag ska lägga ut sen också men tar nog de imorogn, orkar inte hämta kameran nu. 

men en sak som jag vet, som jag tänkte berätta nu så ingen tror något annat. jag och lavdim är inte tsm och har inte varit de på tre månader. jag gör vad jag vill och han gör vad han vill. som dem flesta vet har de varit ett jävla liv om de, men nu vet ni som inte redan visste de. känns skit dumt att ta upp de här vilket de är, men jag orkar inte med allt skit snack så lika bra att få de sagt. jaja..

nä men hallå eller, haha började ju skolan igår! göör skoj att träffa alla men fyy tusan jag förstår inte hur jag ska klara två år till, de kommer aldrig att gå. läxa första dagen liksom, inte för att de va något stort så men läxa är alltid läxa.


imorogn fyller ingen mindre än penny år! 17 föfan, så då blir de rajraj på högsta nivå!


Kommentarer
Postat av: Issabelleb

vilken linje går du nudå ? samma som förra året`?

2009-08-22 @ 00:54:40
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Lavdim

gött att man har något att skriva om mig här ser jag och att jag står i centrum;)haha

2009-08-22 @ 02:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback