090829

mamma och pappa har bjudit hit sina kompisar, dem har kräftskiva. och visst de ska dem väl få ha men dem kanske kan skrika lite mer? vet inte vad de är men jag hatar att se dem "festa". inte för att dem super sig fulla å sådär men ni förstår vad jag menar.  usch nää jag vill inte sitta här hemma mer, funderar på vart jag ska ta vägen? 
 
ni får förresten ursäkta mitt inlägg ifår, kort kort blev de. men jag satt och försökte skriva samtidigt som elin hängde över mig och bytte låt fram och tillbaka. de va ett jäkla liv här igår. men kul som tusan va de! till en början va de rätt lugnt och alla va lite bittra (antagligen pga av väderet) men de fixade sig snart och alla va på g förutom nicole som va trötter, men de får man vara ibland.
efter vi hade ätit och roat oss ett tag tog vi bussen in till stan, va meningen att vi skulle till någon kompis till sebbe men när vi stod utanför och ringder så hade dem gått till någon annan. efter de åkte vi ganska snart hem, förutom penny och johanna som skulle in på harrys. själv kände jag inte för de utan åkte hem.
bilderna får ni se sen, känner inte för att gå ut till partynissarna där ute, speciellt inte när jag endast har på mig en t-shirt och trosor + super snygga puma sockar uppdragna till max. haha jaja men gott är de iaf.


                                                            take me away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback