only you

herregud, elvira har så rätt! lyssna på låten bara, jag drunknar.


(får inte till de med klippet, men funkar fortfarande att lyssna. någon som vet va de är för fel?)

förövrigt så blev de ingen solning för mig idag, fastnade här hemma.
har varit helt borta hela dagen känner jag, ska berätta lite snabbt om skärtorsdagen på torsdag så tänkte att jag tar reda på allt nu. men jag fattar inte, eller jo jag förstår men de e liksom suddigt på något sätt. de står hur klart och tydligt som helst men ändå är de något. läskigt när de blir så. bara sovit hela dagen så jag har glömt av gå ut med nallebusen också, känner mig jätte hemsk. bara släppt ut honom några gånger och nu är de ju så mörkt ute. får tvinga med mamma ut på en prommenix snart, leka lite på stranden, kasta kottar och så där. de älskar han!

asså jag flår som en jag vet inte va, de är sinnessjukt! all färg är borta förutom några små fläckar som fortfarande är hyffsat bruna. men hur snyggt är de menar jag? nää jag får ta och skrubba hela mig sen när jag duschar. började lite igår men de känns så sorgligt, va ju ändå rätt brun efter turkiet så hoppades på att de skulle få sitta kvar ett tag men näpp, icke sa nicke.

får ta en prommenad med nalle nu, antagligen ensam eftersom mammsen inte har kommit hem än. efter de ska jag duscha och sedan lägga fram kläder så jag slipper tänka på de imorogn.
 om på nu att jag bara har en lektion på morgonen sen slutar jag, men vi tar inte kortet försen halv 3! härligt.. va ska jag roa mig med undertiden tro? hittar säkert på något, känns inte som om de är någon idé att åka hem även om de kanske är de. känns för omständigt. vi får helt enkelt se, har ju skaffat lås nu så kan ta med datan så jag har den iaf.
nä nu får jag ta ficklampan och nalle och ta mig en sväng.
vi hörs imrogn, tror inte jag orkar sätta mig här igen men man vet aldrig. om inte, får ni sova så gott! puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback