090826


världens bästa nallebus

hallå! hur är det med er? med mig är det toppen, lite trött bara. mätt som en kung, åt precis massa räkor och kollade på the mist med mamma och pappa. den va helt okej, trodde den skulle vara bättre.
98% chans att det blir kräftskiva med alla brudar hos mig på fredag! bara det blir  hyffsat väder så det funkar att sitta ute med eller utan partytält (om jag får tag på något). så nu håller vi tummarna på att d t blir kanon!

annars har de bara varit skola idag,  åt på östrabo för första gången haha. ska ju äta där nu hela 2an och 3an nu tror jag. skrev klart de där om skärtorsdagen och ett mail till våran samhällskunskaps lärare. tog ju skolkort också! herregud,, ojoj.. det är inte okej. för de första skrämde alla upp oss med att dem långa skulle få sitta ner, och jag som aldrig har suttit ner i hela mitt liv fick lite lätt panik. hur sitter man liksom? klart jag vet hur man sitter men de är ju lite läskigt så där. men som tur va tog stolarna snart slut och jag och frida tjöt av glädje. vi fick stå! men å andra sidan, när jag tänker efter kanske det hade varit bättre att sitta eftersom vi stod som packade sillar där bak. jag skämtar inte, de va hur trångt som helst. smygkollade lite på datan och de såg inte alls bra ut..

stor städade mitt rum förut, damsög och dammade och allt de där, nu är det bara lakanen kvar så tänkte gå in och fixa de snart. men vi får höras imorgon. vet att jag är ganska kass på att uppdatera men de kommer, ska försöka bättra mig.
godnatt allihopa. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback