torsdag

hej. de blir ett kort inlägg idag men är sjukt trött och måste duscha och sådär.
dagen har varit till synesvis lugn, kom till skolan vid 12, tog bussen halv 11. religion som faktist,måste jag säga, va rikrigt intressant idag. sedan fick vi sluta tidigare för vi skulle kolla på någon teater/rollspel. de va de vanliga, typ don't drink anda drive. men ärligt talat så va de väligt givande, vi fick typ olika roller och fick sedan gå in små grupper i olika rum och spela rollerna. de slutade med att en kille dog pga av rattfylla.  efter de va de lite hörnövningar, lekar och disskusion.
när de va slut träffade jag stina nicole och sebbe, pratade lite men bestämde mig för att åka hem till nalle bus som va ensam. när jag väl kom hem dckade jag i soffan.
hopps ni har haft en bra dag! nu ska jag bestämma de sista för imorogn sedan raka vägen in i duschen och efter de ner i min goa säng. godnatt, sweet dreams
peace and love


hihi, ni får ursäkta den överflödiga huden under hakan. 
go sommar bild från 08, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback