090825

hej! hade inte rikrigt tid att skriva igår, åkte till göteborg med mamma direkt efter skolan. hittade mig ett par sprillans nya converse, letat hur  länge som helst! hittade även ett par fodrade kängor och en tröja. ni får se bild på kängorna vid ett senare tillfälle. så de va vad jag gjorde igår. 
idag har vi varit lediga, eller haft flex dag. ska ha de varje tisdag framöver. en dag för studier fast man får sitta vart man vill ungefär. men idag hade dem klämt in något vid 10.40-11.40 som jag så duktigt hade skrivit upp i min allmnacka. men av någon dum anledning hade jag fått för miga tt de va 11.40-12.40, alltså tagit fel på en timma så när jag skulle åka in till stan såg jag att de va fel. ussch va sur jag blev! aja men amanda sa att de inte hade varit många där så de är nog ingen fara hoppas vi.
så idag har jag kollat på en film och stensovit, ska ta och göra lite nytta nu, plugga på de lilla vi har. och sedan måste jag sola, skolkort imorogn ju! va ska man ha på sig då? hmm hmm, blir svart för dystert tro? ahh vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback