090831

hej hej hemskt mycket hej.
sitter för tillfället i skolan och dricker fanta, är hyffsat förbannad och trött efter att ha gått från östrabo och alla dessa trappor i ett ganska rejält tempo. blev stannad på vägen av en bil, satt en kille i framsätet och ropade hallå. så jag tänkte att dem behöver väl säkert vägbeskrivning eller något, så jag stannade. då säger han; får jag fråga en sak, varför är du så snygg? hallå eller, ibland undrar man vad de är för fel på vissa människor.. hm aja men  tror ni inte alla mina arbeten har försvunnit från datan! alla jag har gjort under ettan, och visst det kanske inte är så farligt men de är rätt kul att ha kvar ändå. och dem tre grejerna jag har börjat med nu i tvåan.. ååh jag blir så sur. började nästan gråta förut när peter(våran datasnubbe) inte ens kunde hitta de på serven. jag hade ändå kommit ganska långt med tex samhällskunskapen! jaja det är väl bara att börja om igen antar jag..

har snart geografi, eller om nästan en timma. börjar 13.50 så tänkte att jag kunde skriva en truddelutt här eftersom att jag inte har någon större lust att börja om på allt igen.
när jag kommer hem sen tror jag minsann att jag ska ta tummen ur r-ven och åka in och sola, fast jag har ju lovat mig lite halft att inte hålla på med sån där skit. vad kostar en sån där sol dusch eller vad de heter tro? men man blir ju änna lite orange av de tycker jag. någon som vet vad de kan kosta? är rätt pank nu, de suger.. man kan inte göra någonting!
våran skola, eller komun, om något är pank! tro fan de när dem köper nya flashiga mac datorer till alla ettor och sedan kostar på sig massa sånna där mac gubbar! jag blir så förbaskad. alla treor har fått åka till trysil norge men nä de ska inte vi få göra för de har vi inte råd med! varför ska alltid 92er drabbas? alltid!? kommer till och med ihåg när man gick på lågstadiet, då fick vi inga bollar eller va de nu va för att komunen inte hade råd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback