kalas

hej! har ni sovit gott? de har iaf jag gjort, tro de eller ej. tänkte berätta lite om igår.
började med att jag mötte anna vid centralen vid 6 för att ta tåget till ljungskile. där mötte vi matilda och nicole. när vi väl va framme skulle vi gå, till penny. jag säger bara de; ALDRIG IGEN!  inte i pumps. de va dem värsta backarna jag varit med om, så där sega ni vet. nä fy här måste börja tränas igen, de e ju pinsamt.
när vi va framme hos penny blev de paket öppning, räkor aioli och välkomsdrinkar, underbart.
sen satt vi där fram till 10-11 tror jag, då va de dags att åka in till stan(blev som tur inte grebbestad), sen när vi va framme i stan gick vi vidare till en kompis till anna som hade fest, killar i 20-30 års åldern. haha jaja men de va kul. efter någon timma försvann tyvärr rätt många och jag stod i hallen och väntade på stina maja nicole och matilda i 20 minuter. slutade med att vi stannade kvar eftersom vi inte rikrigt visste vart dem andra hade tagit vägen. 
blev en rikrigt rolig kväll! synd bara att vi inte höll ihop hela kvällen.   



 
penny öppnar alla paketen

bästa presenten! haha jag och stina hade rejäl beslutsångest, men vrkar som om den här blev rikrigt bra

stina hugger in in i de sista

jag fick äran att inviga den oerhört fina hatten, och jag kan säga att de krävdes en viss teknik.




sedan fick penny ta över..


..och efter de va de hjalles tur


mot bussen!

dansen va snart igång


de här väldigt vackra kortet får avsluta kvällen. jag har asså suttit här i flera tillar och bara lagt in kort! de e ingen dans på roser de där, tar en jävla tid så nu hoppas jag att ni är nöjda. började när jag vaknade i morse och är klar nu 15.19.
nu ska jag dra mig ifrån datan en stund, kanske blir utebio ikväll. köss


Kommentarer
Postat av: Julia

Riktigt fin blogg!



http://fridabrems.blogg.se ------> Anmäl dig till veckans blogg!

2009-08-23 @ 15:51:16
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: Issabelleb

haha vad söt du är !

2009-08-23 @ 16:22:34
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Issabelleb

sv - haha nej , älskar dina tänder ! snygg du blev i håret hörru ! , blev snyggt med slingorna !

2009-08-23 @ 18:57:03
URL: http://issabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback