turkiet

hej! nu var det ett jävla tag sedan sist, närmare en månad va? dags att köra igång igen!
kom hem från tukiet för två veckor sen nu så tänkte börja med att lägga upp lite bilder från de. börjar från dag ett och fyller på.
kort och gott kan man säga att jag har haft en rikrigt härlig vecka nere i alanya tillsammans med mamma och pappa.


haha aningen trötta efter första dagen så jag och pappa slumrade till, första kvällen tillbringades på hotellet. jag bjuur på den.

mamma blåser håret..

vi gick in i en grotta som skulle vara bra för asmatiker..

så mamma satt och andades medan jag och pappa gick ner på stranden.


Kommentarer
Postat av: Issabelleb

sicken NEGER och ge mig KROPPEN döör ! ,

2009-08-22 @ 00:52:31
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: johanna

sjuukt härliga bilder! och jävlar va lika du och din mamma är :O

2009-08-22 @ 09:04:12
URL: http://jmcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback