TURKEY HERE I COME

ikvälll åker jaag, eller ja halv 5 åker vi härifrån och halv 9 ska planet gå. taggad eller vad!? njee faktist inte haha. jag har inte riktigt sugit in de än, men de kommer!
haft fullt upp de sista så har inte kunnat skriva men here I'am. sitter och laddar ipoden med massa skön musik.sen när jag är klar med de är det dags för att packa alla små saker, allt förutom kläder för de gjorde jag igår. känner mig lite stressad nu.. ska städa mitt rum, packa, och upp i de ska jag hinna med att leva. ojoj. bäst jag sätter igång.

jag ska försöka hinna med att skriva medan jag är där nere. men tror ni ska klara er. ha de så jätttte bra! de har jag tänkt att ha. puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback