chanel



godkväll. sitter helt ny dushad och go här och lyssanr på musik, har precis ätit kvällsmat och ska snart krypa ner i min säng hade jag tänkt.
nu undrar ni säker om jag tog tummen ur r-ven och åkte in och solade som jag sa att jag skulle göra. och det gjorde jag, fast bara en snabbis för man vill ju inte bränna sig. har lite ont i magen över de nu, man ska ju inte hålla på med sånt. men aja är man blek så är man antar jag.

imorgon ska jag troligen hjälpa kristn och pär med att lyfta lådor och grejer (starka alexandra, jo visst) nej men kristin ska ju inte ansträng sig och så där så då är det klart att jag hjälper till (hon är gravid för er som har missat de). men innan de ska vi äta lunch och sådär. så de ska bli mysigt.

tänkte gå och lägga fram kläder och så nu, sedan nana. är sjukt trött, somnade till och med i bilen på väg in till stan förut. men ni får ha en fortsatt trevlig kväll, för er som tänker stanna uppe länge till. godnatt allihopa!
puss ock kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback