f-n

om man är kär, jag menar om man älskar en person på riktigt.. vill man inte bara hennes bästa då? vill man inte bara krama henne när hon är ledsen då, ta hand om henne och göra henne glad. inte stampa på henne när hon redan ligger.
jag fattar inte hur man kan bara kan vända så snabbt! från att ena stunden vara världens bästa till att nästa vara ett riktigt svin.  
trodde inte att man kunde vara så förbannad och sårad på samma gång.

update:
..... jag har ingenting att säga.
trodde jag betydde mer.
tänker inte lägga ner mer energi på dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

okeeej man får tänka på vad man gör också.

2009-07-07 @ 00:13:46
Postat av: Anonym

vem menar du?:(

2009-07-07 @ 08:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback