fallens

kom precis hem, kollat harry potter med kristin och pär. jätte bra va den, tror inte jag har skrattat så mycket i någon av filmerna. så den rekomenderar jag!
igår va de partay med penny och brudarna, haha gör skoj. hann inte ta så mycke kort eftersom ja laddade kameran hela kvällen. men jag får lägga upp dem sen för jag förmodar att jag kommer behöva kameran ikväll också. ska till fallens med angelica å hennes kille å hans kompisar som jag har fattat de.
får verkligen hoppas att regnet lättar lite, inte så kul annars. men ni ska vi inte vara sånna 'de blir vad man gör de till'  så jag ska ha kul! kanske ses, vem vet.
nu ska jag ta och mysa lite med min nalle krull, sen måste jag nog sätta lite fart.
hörs senare eller imorogn. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback