blää

hej! har precis kollat på en skit kass film, fast innan va de en mysig om några barn som letade efter en skatt för att dem skulle få slippa flytta. den va lite kul. suttit i soffan och ätit lite chips som pappa köpte till mig igår och pratat i telefon med min gamle vän elvira i några timmar.
va hos fabro doktorn i morse, meningen att jag skulle ta massa prover och sådär, men klockan blev för mycke så ska dit igen kl 8 imroogn så dem får sticka imig.. jag hatar de! speciellt efter den där jävla magnetrönken när dem tryckte in sprutor och snusk i mig, usch.. va så spänd så jag började gråta när vi kom dit förut, haha va mesig jag låter men de är hemskt. höll på att spy när vi åkte där ifrån, spänningen släppte ni vet.
 jaja nu har jag fått emla som jag ska smörja på innan jag åker dit imorogn, känns lite bättre.
undra hur de ska gå när jag inte får gå till barn längre, hemska tanke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback