hemma hos nisse

hej! vet inte riktigt om jag vågar skriva här nu med tanke på att jag får väl bara skit för de med.. men iaf, man ska ju stå på sig. eller hur..
igår, haha ni har säkert läst linas lilla inlägg redan men vi va hos nils iaf. jag lina nils och granit, oscar kom efter en liten stund också.
från början va de meningen att jag skulle hem, mamma kunde hämta mig. men kl blev så jävla mycke så jag skrev att jag sover hos lina istället, men de slutade med att jag och lina hamnade i nils föräldras säng. jäävligt go kväll måste jag säga, gillade speciellt nils tal haha.. de va så här att nils kom på mitt upp i vårat kortspel tror jag de va, att han skulle hålla tal. de varade en stund  om man säger så, eftersom att de skulle vara knäppt tyst annars va han tvungen att ta om hela skiten. haha, va han kom fram till kommer jag inte rikrigt ihåg, omd e ens va något.  
men iaf, hmm ja vi satt för de mesta och spelade kort och drack, åt lite korv mitt i allt och lyssnade på musik hela natta.
vi va väl uppe till 4 eller något, sen orkade jag och lina inte mer, granit hade redan däckat för länge sen då.






jag med mina favorit brills under kvällen

hittade en del kort på granit så jag utgick från att han tyckte att han va extra snygg just ikväll.

så jävla vidrig bild på mig, ser smutsig ut. men jag bjuder på de, man ska ju göra de




Kommentarer
Postat av: Issabelleb

haha fan vad dragen lina ser ut , så söt XD

2009-07-16 @ 17:31:27
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill ha korten ! :D:D <3

2009-07-17 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback