mumsfillibabba



de blev ingen fotboll för mig och lina i dag eftersom att att när jag vaknade upp imorse och vänder mig om; ser jag ingen lina. och ungen har ingen mobil så fick jag ju inte tag på henne heller. inte fått de än, jag hoppas du lever! om du ser detta kan du väl höra av dig.
vakade vid 11 och skickade sms till mamma att komma nästan med en gång, försökte väcka nisse och dem men näpp dem va dööa så jag smög så försiktigt ut och ner till mamma.
när jag kom hem va kristin och pär hemma, vi va ute och gottade oss lite, de va ju härligt väder idag. pappsen åkte till torp vid 4tiden och köpte räkor och kräftor till oss. MUMS! jag och kristin fick var sin låda med kräftor, helt underbart. så de va min kvällsmat.
sedan blev de allsång på skansen, och efter de blev jag sur och gick in i mitt rum, smsade och blev ännu mer ledsen sur och allt! och jaa nu sitter jag här och babblar på.
hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback