öppna fönsterna!

asså jag kräver inte att bussarna ska ha aircondition och allt de där, även om de inte hade skadat. men snälla, dem kan väl åtminstnde öppna fönsterna? man döör ju av att sitta på en buss i den här värmen, de droppade fan om mig, tröjan klibbade fast på ryggen och hela jag klibbade. usschh..
nä åka buss i de här vädret, fuktigt varmt och kvavt, är ingen höjdare.
hann knappt hälsa på krullis när jag kom hem för jag hade så brottom in i duschen.
men men nog om de, nu är jag ny duschad och go och har hunnit hälsa på den lille massa gånger, så nu är han nöjd, ligger och myser vid mina fötter.

nu ska jag gå och smörja kroppen och ta på mig lite mys kläder. hörs sen.
förresten för er som hann läsa mitt förra inlägg, som jag skrev igår/natt. kände att de blev lite väl aggresivt så tog bort de,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback