rubriker är svåra

fyyyytusan vilken dag, usch.. sånna dagar är det fy på.
först va de meningen att vi skulle åka och bada någonstans, som jag har glömt av nu, men de blev inte så för jag va på mitt topp humör. så jag somnade om och sov, sov och sov.
sen skulle jag och pappa åka och träna men nä så blev de inte. ärligt talat så vet jag inte va de har varit med mig idag, inget kul vill jag lova iaf.
blev ingen träning, så jag la mig och sov igen. sen bestämde vi oss för att åka och hyra film. det blev de den nya wallander. men de va inte helt lätt att hitta den. slut överallt! så vi åkte igenom hela stan och letade medan mamma köpte thi mat. men nää den va verkligen slut överallt så vi struntade i filmen och började åka hem. på vägen ser vi pär och molle bolle. stannade och hälsade, tror ni inte dem hade filmen hemma hos sig! haha, så då fick vi vända och köra bort till dem för att hämta den. 
väl hemma dukade vi fram och sådär. men grejen är att våran tv är sönder så vi har lämnat in den på lagning. så nu har vi bara våran gamla klumpeduns. och då va ju inte alla sladdar och sådär inkopplade, så när vi tillslut hade fixat de och skulle sätta i filmen så är de svartvitt. tror ni vi blev glada eller... nej. de slutade med att vi fick städa lite i mitt rum och sedan sätta oss där inne.
nej nog om de, snart är det faktist dags för sängen... Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback