090729

godmorgon alla läsare! tihi.
idag är jag faktist inte på lika dåligt humör som jag va igår, trots de har jag precis insett hur mycket  skolarbete jag har kvar som måste göras innan skolan börjar. ska snart åka in och låna lite böcker på biblioteket och ta tag i de. jag vet ju själv att jag inte kommer skriva så mycke som en mening när vi är nere i värmen. lika bra att ta tag i de nu.
 
vaknade i morse av att jag trodde de va jordbävning eller något, men näpp de va bara pappa som klippte gräset. såklart trodde jag att de va fint väder då, de gör man ju. och eftersom att jag bara såg en glipa ut genom fönstret och de va gör varmt så blev jag genast överlycklig. men blev snart besviken igen när jag såg att de är helt igenmulet och pappa säger att de snart ska bli regn..
trots detta gick jag upp och åt frukost och började planera min dag. kom inte så långt innan jag la mig i soffan igen om hoppade in i duschen.
somnade om. vaknade för en stund sen eller ja, en ganska så lång stund sen blir de nu, och gav nallefisen mat och
nej nu måste snart ta på mig och sådär så jag kan åka in till stan.
men innan jag gör de tänkte jag berätta att jag har bokat in ny tid för att färga håret, fredag kl 10. då jääklar ska jag bli snygg. plus att de blir ju extra snyggt när det blir lite solblekt sen också.
puss och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback