'hit me baby on more time'

hej hopp gummi snopp.
de blev som sagt fallens igår, till en början sög de rump nisse, regnet öste ner! men sen blev de helt okej, alla va glada och goa och vi gick till ett litet sånt där cirkus tält. där spelade några ,  ..el perro något. haha ja men de va lite kul men sen så liksom försvann alla sakta men säkert så de blev bara jag jacob angelica och felix kvar. bestämde oss för att gå till folkets park och kolla på några, vilka de nu va. jäävlar vilken bit de va dit, vi gick i något som kändes som iaf en timma för mig. men sen vet man ju aldrig. brukar ju kännas längre första gången. när vi väl kom dit va de jätte lång kö så vi sket i de, gick vidare och satte oss i en trappa.
satt där ett tag men när klocklan började bli mycke fick vi dra oss tillbaka mot centrum. eftersom angelica bara hade kollat upp bussarna på fredag så visste vi inte säkert när dem skulle gå så de va en av anledningarna till att de blev lite ståhej. tillslut visade de sig att de va samma tider på lördag som fredag. iaf den sista. men när vi stog i kön för att gå på den kvart över 2 så ställer sig en vakt för dörren och bara; nej vi släpper inte in mer. visst platserna va fulla men dem hade lätt fått in dubbelt så månag till. meen nu ska man ju följa lagen. så jag smsade pappa och sa att den va full, så då kom mammsi och hämtade mig angelica och jacob. på vägen hem åt jag mosbricka med massa ketchup. de va ett jäkla jobb att komma fram i kön men de e en annan historia. vi kan ju säga att lilla transa guldlock hade kommit till stan med nyslingat hår.   

bilderna från i fredags och igår får ni se sen, orkar inte lägga upp dem nu. förrestens å gick min kamera sönder igår, avtryckar knappen ramlade av :(  som tur är va de den lilla och inte den stora.

noo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback