wanna taste you

skulle ha åkte in en sväng till fjorden igår kväll med hanna och maggie, men jag va så sjukt trött så hoppade över de och låg i soffan och kollade på film. hoppas verkligen på partay imorogn istället! är absolut inte taggad på att sitta hemma. vem vet, kanske en favorit i repris i helgen angelica? haha.. vet vem..  hmm..
 ikväll tror jag att jag bara ska vara hemma och mysa med mamma och pappa eftersom att dem ska bort tidigt imorogn.
ska upp rätt tidigt jag med, eller tidigt och tidigt, tidigt för mig iaf. ska färga håret imorogn eftersom att jag inte gjorde de i tisdags. just nu lutar de åt brunt med lite guld blonda slingor. men mycke kan ju hända under en natt så men vet aldrig, kanske kommer ut som rödhårig. vilket jag iofs aldrig kan tro men.
åsa och björn är här nu, dem hade med sig en påse full med i.d grejer från usa som vi hade beställt. får gå ut och umgås lite med min kära syster nu. puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback