j-vla internet!!!

jävla internet!!! ååh jag blir så sur när de bråkar. inte kunnat skriva på en evighet! ussschh..
måste säga att jag har kommit fram till en del under den tiden. men då är de ju så att man kanske inte ska ta allt här så vi skippar de och pratar om något roligt istället - grebbestad iförrgår blir de nu..
 mamma och pappa va snälla och körde ut mig när jag missade tåget. skulle åkt med penny och några av hennes vänner, men nä de hann inte alexandra. blev bil istället.
när jag kom fram mötte jag penny, satt en stund och pratade ute på bryggan vid en båt. sedan bar det av in på toaletten. jaa hmm.. sen gick vi runt där, som alla andra. träffade folk och roade oss.
men de roligaste va ju bussen hem. som jag förresten spenderade med jacob och emelie. haha grymmaste bussisen jag har åkt med! nästan med en gång vi hade kommit in i bussen tog han upp mikrofonen (eller va man kallar de) och sa något i stil med "festen är väl inte redan slut? ska vi ta och sätta på lite musik?" tror ni alla skrek eller vad. galet. sen sjöng vi och skrek hela vägen hem till en massa gamla godingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback