twilight

nu börjar jag bli lite smått irriterad på vårat internet. ena dagen funkar de utan problem och nästa funkar det inte alls. skit tråkigt! tänkte mest tala om de så ni förstår varför jag inte uppdaterar.


kollade på twilight för första gången igår. hade jätte höga förväntningar eftersom att alla pratar om den här filmen. men jag förstår er, den va rikrigt bra. måste nog faktist ta och se den igen innan jag lämnar tillbaka den. hihi
men ärligt talat så blev jag nästan lite ledsen när jag hade kollat klart, jag menar, tänk om de fanns killar som edward på rikrigt! han vet ju precis hur man behandlar en dama. haha
va man har hört så blev ju alla helt förälskade i honom efter filmen, men jag har inte fattat varför. han är ju inte speciellt snygg annars. men töser, nu håller jag helt och hållet med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback