bedtime stories

på tisdag ska jag färga håret! spännande, de är verkligen behövligt nu vill jag lova. men som jag skrev för ett tag sen. är lite trött på de mörka, fast ändå inte. tror jag ska pröva att lägga i lite ljust (men absolut inte för ljust)
har fixat ihop en bild med några jag tycker är snygga, snarlika men iaf.
ni kan väl säga vad ni tycker!



ju mer jag tänker på de kanske jag funkar bäst i de mörka men hmm aja vi får se.
nej nu blir det bedtime stories för mig tror jag. ska krypa ner i min gose säng och mysa till det med lite godis och förhoppningsvis somna ganska snart eftersom att jag ska upp ganska tidigt.
godnatt allihopa! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ar snygg som du ar

2009-07-19 @ 04:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback