090604

hej hopp gummisnopp
fick duscha och ta på mig snabbt som attan igår så hann inte skriva nåt här, gick iaf ut med nils granit och kalle balle. eller de va iaf meningen (trodde jag) att vi skulle de. men jag hängde på pingvin fram till 12 eller nåt haha. sen när dem bestämde sig för att gå ut drog vi till harrys. lite roligt hade vi de allt.
herregud erik segerstedt va där, tjejerna blev som hel galna. inte så att dem hoppade på honom men man såg ju hur dem viskade och blev helt fnittriga och grejer.  asså jag förstår inte detta, han är sååå himla liten. men iaf, jag förstår inte mig på dessa flickor..  jajaaaa nu ska vi inte vara sånna.
ikväll vet jag inte vad som händer, mår kaaassa bananer. men vi får se. ¨
puss och kram

btw, idag skulle jag varit född. den ni!

Kommentarer
Postat av: Issabelle

haha han är så ful också ! , hur kom du in på harrys då :P*?

2009-06-05 @ 00:16:26
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kommer du in på krogen? ;)

2009-06-05 @ 10:14:15
Postat av: alexandra

jag avslöjar ju inte gärna mina hemligheter men.. hehe nejdå.. men de va bara att gå in faktist :)

2009-06-05 @ 12:57:05
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha så stolt.. bra uppdatering förresten ;)

2009-06-08 @ 18:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback