090615

idag har jag bara varit ute och busat med nalle, la mig först och solade men de va ju fan svin kallt (iaf när molnen va framför solen) så fick ta på mig igen.
sen åkte jag och mamma in till stan så att hon fick jobba lite.

jäääävligt fin kväll blev de iaf! vill hitta på något.. men vad.. hmm
blev grymt sugen på att grilla och tälta men alla e ju sååå torra, om inte de så ska dem jobba eller något annat.

Johan och Marcus va nyss utanför så vi har suttit och pratat en stund. dem hade varit nere och badat rex. 
så den gaaalingen (rex,livsfarlig hund, neej men nästan) och nalle (som är 100 storlekar mindre än honom) lekte och busade. mest tyckte jag att dom luktade i rompan på varandra men, ussch..
 


uppdatering: jag tar tillbaka de med att rex i livsfarlig, de är han ju inte. men han är såå stor så han mosar ju min lilla plutt. ville bara göra de klart så ni inte tror jag är dum i huvet eller nåt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback