090617

funderar på att dra ut ikväll, men kan inte bestämma mig. hmm hmmm.. snart midsommar menar jag, och jag har förresten fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska göra! ååhh de är svårt måste jag säga.

min dag har varit förjävlig om jag ska vara uppriktig, eller jag ska väl inte klaga, solen har varit framme (sa ju att de skulle hjälpa om alla höll tummarna, hihi) men de blev ingen båt, så vid 10 tiden gick jag ner till stranden men gick upp efter drygt en timma och la mig på altanen istället. där låg jag i några timmar. sen gick jag in, drack och åt och sådär, och stensommnade i soffan. när jag vaknade av att jag frös häcken av mig,

med tanke på att jag låg i endast bikini, hoppade jag in i duschen och duschade av mig, efter de hade mamma gjort räk mackor som vi umsade i oss. och jaa, nu sitter jag här med beslutångest över om jag ska ut eller inte.
hade så gärna velat ut till stallet en sväng men som jag berättade för ett tag sen så är min häst "bort rest"/uthyrd. de suger. hur töntigt de än låter så kopplar man verkligen bort allting när man rider. hade varit skönt nu. men men thats life antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback