090623

asså de finns inte på denna jord va ont jag har i magen! de är sjukt, kan knappt röra mig. även om de har blivit bättre nu än vad de va förut så är det illa..
jaja idag har jag inte varit ute någonting nästan, trots det underbara vädret. mest legat inne i soffan och vilat. haft så jävla ont i magen så det är inte sant.
hade tänkt att ta mig en promenad nu för att  få fart på kroppen lite, men näpp. icke sa nicke de sket sig.
jag orkar fan inte bara sitta inne i kväll, gjort de varje kväll känns det som. tänker af ta på mig kläder och duscha. sitter fortfarande i bikini och mys tröja. (trodde jag skulle ut och sola i morse men de va då magen började spöka).
va ett tag sen jag målade nu, kanske ska sätta mig ute och måla, nää fy vilken mes jag låter som nu men på ett eller ett annat sätt så är det rätt rogivande. hmm jaja vi får se vad som händer. jaga ut pappa med båten. vi får helt enkelt se.
 
kollade på madea's family reunion nyss förresten. grymt bra! har ni inte sätt den tycker jag absolut att ni ska göra de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback