090629

hej i lingonskogen!
tänkte se förbi värmen och sätta mig här en sväng, det är ju trots allt kväll och svalare nu.

dem senaste dagarana har jag mest varit ute och tagit det lugnt, inget speciellt som jag ska sitta och tjata om här.
imorogn kanske det blir smögen med mormor morfar mamma och pappa. inget bestämt än. kanske lika väl stannar hemma och lurar.

klippte mig i dag förresten! herregud, har knappt något hår kvar känns det som. som mest blev det väl 4-5 cm kan jag tänka mig, men det behövdes verkligen. såg ut som en jag vet inte vad..
får trösta mig med att det växer ut och framförallt så är mitt hår snyggare nu - även om jag va överlycklig för att det hade växt en bit och nu är det av..
förövrigt så måste jag bara färga håret, känner att det är akut nu. 

hmm hmm,  vad finns det mer att säga. jo! på torsdag ska jag sitta smink modell eller vad det heter. ska bli skit kul!  
jaa, annars vet jag inte rikrigt vad jag ska säga. kanske blir stockholm när pappis har semester.

nej, nu ska jag leta lite bra musik som jag kan dunka imorogn! köss


Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

hmm. wierd, ska funka :S den sista hight, om det finns två?



tack !

2009-06-29 @ 22:18:04
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Lavdim

och så har vi varit med varandra varje dag typ:):P<33

2009-06-29 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback