bajs bajs

haha glömde ju berätta..
nu i helgen när de va så  fint väder satt jag ute och solade. så kom mamma ut med en macka snäll som hon är. iaf så satt jag där och åt på min lilla macka, hönökaka med ost. så helt plötsligt hör vi bara en stor duns, så känner jag nåt klet på bröstet och i huvet.
TROR NI INTE ATT DE VA EN JÄVLA MÅS JÄVEL SOM SKEET PÅ MIG!!
fyyyy fan va äckligt de va´, ni fattar inte... de va de skabbigaste jag varit med om!

med detta drog jag slutstsen att inte äta hönömacka med ost ute i bikini!! ALDRIG under några omständigheter.  lovar er att mås jävlarna kommer skita på er med en gång..

de va liksom ingen dålig skit heller.. åååhh

Kommentarer
Postat av: Issabelle

haha häärligt ;D

2009-06-03 @ 18:42:54
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kommer du in på krogen, du är väll inte arton?

2009-06-04 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback