dröm sött











-  todays outfit
(ni får ursäkta den väldigt konstiga bilden, men jag suger på de där.. )

imorgon hoppas vi på strålande väder, kanske om vi alla håller tummarna lite extra hårt så slår det in. jag vill så gärna ut med båten, tyckte de va så mysigt. eller de är alltid mysigt! bara solen skiner.  
annars har jag inga planer för morgondagen, planera min midsommar kanske. för som vanligt gör jag allt i sista minuten.. men hmm vad ska man göra tro, vad händer?
men jaa bra då säger vi så, alla håller tummarna. för alla vill vi väl ha fint väder.  


nu tänkte jag ta min vecko revyn och gå och lägga mig, eller kanske till och med sätter på en film, vem vet kanske blir de favoriten redan ikväll, hihi vi får se.
vi hörs imorgon allihopa! puss och kram
natti natt 













Kommentarer
Postat av: Issabelle

sv - ne sant så snyggt med klackskor !!! <3

2009-06-17 @ 12:51:50
URL: http://issabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback