junkyard


okej jag vet att i princip hela uddevalla har t-shirten och allt de där, men jag gillar den. gott  med över oversize t-shirtar så här på sommaren. och eftersom att det inte alls är min stil på långa vägar så har jag ingen snygg, kanske ska investera mig en...
pappa och jag har pratat på att åka till junkyard ett tag nu men de har aldrig rikrigt blivit av så nu får vi ta tag i detta. kollat in detta men man vet ju aldrig. skorna har jag velat ha ett jävla tag så dem har jag bestämt mig för. klockan tycker jag är skit fräsch och speciellt till bruna armar. har redan en vit klocka, inte alls i den stilen men den är fortfarande vit och eftersom att jag inte är gjord av pengar så vet jag inte. den finns i andra färger iofs men vi får helt enkelt se.

www.junkyard.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fan vad du härmar emina och irma med stilen det är inte ens din stil

2009-07-02 @ 13:40:18
Postat av: Alexandra

Ja de är ju de jag säger, inte min stil alls med oversize även om de har blivit mer nu än va de va förr. Men de är härligt på sommaren.

Härma tycker jag inte, isf gör väl i princip hela uddevalla de.

2009-07-02 @ 17:14:55
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback