later

nu har jag varken solat eller skrivit här på nästan två hela dagar, förlåt.
men jag får berätta mer om de sen för snart bär det av till kungshamn skulle jag tro.

update:
det blev inget kungshamn för mig så jag tänkte gå ut och sola lite, men de blåser ju fan stormar och orkaner så de funkade ju inte. klart det funkar men jag kände inte för att ligga där av någon anledning, inte skönt när de blåser så, iofs är det ju varmt och så ändå men nä,..
 får jag ju fan panik när alla andra är ute och solar och gottar sig, måste bara vara här de blåser så överjävligt. alla kommer vara så bruna och fina och jag blekare än blekast. jaja thats life, ska antagligen ut med båten med åsa björn mamma och pappa imorogn, hela dagen. får hoppas på att det blåser mindre då så att de blir av och så jag kan få lite färg på nosen.
nu hungrar jag snart ihjäl så ska ta och äta lite mat. men ska lägga upp bidlerna från mammas och kattis födelsedags firande på stranden sen så I be right back. köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback