ljus eller mörk?

jag funderar på att bli ljus igen.. kollat runt på internet här en stund,  och de är ju så fint.
alltså inte bli ljus ljus, inte platina blond liksom, och inte som jag va heller. men något mellan brunt och ljus - tup lauren conrad fast inte rikrigt lika ljust. problemet är bara att det sliter så fruktansvärt mycket på håret, och mitt hår verkar ha mått väldigt mycket bättre sen jag färgade de mörkt. måste de slita så jävla mycket, finns det inget som är snällare? ååh.. hmmm i-lands problem, va man ska ha för hårfärg!
men nu har jag ju haft mörkt ett tag och visst jag trivs väl i de iofs men ändå, mamma tycker jag ser smartare ut haha.. jaja jag får väl fundera på de.. va tycker ni? ljust eller mörkt?
har ingen speciellt bra bild på mig i ljust hår, eller joo men inte på denna datan sen vi rnsade



Kommentarer
Postat av: Jana

Älskar brunt hår. Och du är skitsnygg i det. :)

2009-07-06 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback