Premiären



igår tog premiär turen. helt fantastiskt underbart va de!

förlåt för jag inte skrev något igår, men jag hade fullt upp med mitt sims spelande haha.  på dagen va ute i solen sen satt jag har som fast klistrad franför datan. men jag måste faktist säga alla jag är lite besviken, visst dem har förbättrat spelet osv. men egentligen tycker jag bara att de är att man kan gå fritt och välja lite själv va kläder och möbler osv ska ha för färg/mönster. inget mer. tycker faktist att grafiken eller va de heter har blivit sämre. men men..

nu ska jag städa, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: nattuss

jaa visst är den :D

2009-06-15 @ 14:37:50
URL: http://eochn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback