midsommar?

ärligt talat, det är midsommar imorogn! va har hänt med folket!? ingen vet ju vad dem ska göra än. skandal på hög nivå kallar jag detta. nu ska jag iofs inte säga något men... ååååh jag vill inte och jag tänker INTE bara sitta hemma. VAD HÄNDER??
grebbestad är det ju många som ska till men de ska väl bli regn, eller? inte allt för kul att springa runt där då. smögen har jag också hört och kungshamn osv. men de är ju så jäkla långt bort. på midsommar ska man ju vara ett gäng och grilla, dricka lite, leka lekar. go musik gott folk, mysa och umgås helt enkelt.  tycker jag iaf. inte ränna runt som en annan jag vet inte vad...  jäjä, de blir väl som det blir antar jag, annars får jag väl sitta här hemma. 
 på dagen är iaf allt bestämt, vid 3 går alla ner till midsommarstången och dansar och har trevligt. sen går vi upp och äter äcklig sill och färskpotatis osv. eller de kanske man gör innan? haha jag vet inte.

update: det lutar åt grebbestad för mig, men fan är inte sugen på de. ska ju regna och grejer.
men nu är det iaf bed time för mig. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Issabelle

verkligen helt dött haha jag ka festa på lördag iallfall , då vet jag fest men i morgon äre dött , får väl dega i morgon ska endå Regna överallt !! tråkit att drälla på grebbestad och smöögen !!

2009-06-18 @ 23:43:03
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Issabelle

sv - ja , det är svårt att förklara men kan försöka haha ! , om du gå in på youtube.com och den låten du vill ha och kollar till Högen så står det

Bädda in den koden ska du kopiera som är under ''bädda in'' !!! sen skapar du ett inlägg och trycker på HTML och där lägger du in det du kopierat :)



PUSS

2009-06-19 @ 00:19:30
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Issabelle

sv - inget med youtube alls? då vet jag inte hur du menar med låt ska man ta bort bilden och bara ha den saken längst ner med minuterna osv?

2009-06-19 @ 00:26:52
URL: http://issabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback