godmorgon då

fråga mig inte vad jag gör uppe, själv sitter jag här som ett stort frågetecken. brukar vara död fram till 11 annars liksom. gå och lägg dig kärring!


men men när jag ändå är vaken kan jag väl ta och berätta om gårdagen - som va som alla andra dagar, förutom att de va såndär jubelumsdag på torp. visst kul kul dit måste vi tänkte jag kristin och mamma. bara de att både jag och mamma tycker att det är jobbigt när de är mycket folk. så vi gick typ utanför och fönster shoppade hela kvällen. JC kunde vi gå in på fram vid 9 tiden, då va de mycke folk men man kunde iaf gå som folk och inte behöva knö sig igenom för att komma till utgången.  där köpte jag mig en klänning, men har inte bestämt mig om jag ska behålla den. gör jag de kommer det nog upp en bild ska ni se.  

annars så va dagen väldigt lugn, gick upp, somnade i soffan, gjorde special frukost till busen, somnade. sen vaknade jag av att mamma ringer och säger att hon och pappa ska äta på thai! OCH TROR NI INTE ATT NI ÄLSKLINGS KYCKLING FANNS! så jag blev lite ledsen för jag va ju så sugen på de - kyckling (inte vilken som helst) ris och väärldens goaste curry sås. sen så kom min underbara pappsi hem med de till lilla mig. mmmums gottigott gott.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback