regn regn regn



godmorgon allihopa!

hann med 3 filmer igår natt så jag är lite seg nu. men men.
någon sofia frågade vad jag använde för kamera och att jag tog fina bilder. tack så jätte mycke. jag har en Nikon D60. väligt lattanvänd kamera som jag kan rekomendera.

idag blir det massa städning och planering. har ännu inte bestämt vad jag ska göra imorgon, börjar bli brådis i byxan känner jag! hoppas att jag får en snilleblixt här om en stund.
just de, som sagt, jag lärde mig precis att lägg upp youtube klipp! helt stolt känner jag mig nu. så framöver får nu nog rkna med en del.
annars vet jag inte rikrigt vad de finns att säga, prövade wii spelet förut så är helt slut nu, får väl hoppa in i duschen en snabbis innan jag börjar städa. köss

 

uppdatering:

får liksom inte tummen ur till att börja städa, de e ju såå tråkigt. men de måste ju göras.
skulle vilkja ändra design här på bloggen igen. men jag är ju så dålig på de. hur fan förstår ni alla dessa krumelurer? jaja jag får väl försöka och blir de inte bra får jag be björn snällt om hjälp.
tog mig en titt ut genom fönstret nyss och såg till min lycka att det har sluta regna, JIPPIE! dock blåser de som bara den men hellre de än regn. enda possetiva med regnet just nu är att jag kan få inviga mina nya stövlar - har insett att de faktist är riktigt snyggt.
nej men nu blir mamma gaaalen på mig om jag sitter här mer. vi får höras sen! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback