grebbestad

godmorgon.
jag ber tusen miljoner miljoner miljoner gånger om ursäkt för att jag inte skrev något igår, men kom inte hem försen vid 9 och då orkade jag bara inte. kunde ha skrivit i natt eftersom att jag låg vaken fram till kl 7 imorse men hade ingen data. jag är iaf gott trött nu. ska nog lägga mig en stund tilt tror jag. men först ska jag berätta om min midsommar.

åkte ju som sagt till grebbestad, men ärligt talat så va de inte så jävla kul. va mest upptagen med att dra ner min kjol hela kvällen eftersom att de blåste så jävla mycket. vet inte rikrigt vad det finns att säga mer, vi gick runt där, satt på ett berg osv osv. känner inte för att åka dit igen om jag inte vet att de kommer bli kul! 
hann tyvärr inte att ta så mycket bilder, eller hann och hann. jag glömde helt av de. förlåt.  
lyckades ta några få, dålig kvalite men de duger.

annars finns det inte så mycket mer att säga. hoppas ni hade en trevlig midsommar! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback