smögen

hallåå hej!
det blev smögen iaf idag,
åkte dit med mormor och morfar vid 10 tiden och mötte upp mama och pappa. solade och badade lite, och trots att det mulnade igen och jag frös (tänka sig) låg vi kvar. men vi bestämde oss ganska snart får att ta oss en tur på bryggan och äta lite. yummmiii! skaldjur går alltid hem hos mig kan jag ju säga, bästa som finns! mumsade i oss en stor räkmacka var och satt och gassade lite. nu låter det som om de va helt igen mulet men de va de ju inte, när vi satte oss och åt sprack det upp igen och vi gick bryggan tillbaka för att återigen bege oss till vårt lilla solstället. men... när vi hade lagt oss till rätta igen så kommer molnen! vi låg iaf kvar men tröttnade efter ett tag och åkte ner till bryggan med bilen och köpte med oss lite gosaker innan vi åkte hem. jag sov som en stock hela vägen hem och sten somnade i soffan när vi väl va hemma, vaknade vid halv 7. då va de dags för kräftor och makrill!!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback