sverige sverige sverige ..

jag måste bara kommentera matchen i lördags - SKANDAL!
för de första, UT MED KÄLLSTRÖM , han har haft sin tid, lika så henke, visst han är grym när han är grym, men hallå .. vi behöver nya fräscha talanger!  när ska dem fatta egentligen... jag gör de ju fan bättre än dem! nästan..
nej men seriöst nu in med nytt folk.

här satt jag hemma i min sverige outfit tsm med mamma pappa kristin pär och nalle - inte sämre dem. och så förlorar dem! de e ju pinsamt. jag ska konventera eller va de heter..

SKANDAL


Kommentarer
Postat av: Issabelle

Zlatan varfan inte bra han heller haha känns som dom inte bryr sig längre !

2009-06-09 @ 13:57:33
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: alexandra

nää jag satt här hemma som helt tokig! han rörde ju knappt bollen va fan, å när han väl hade chans så gick de åt pip svängen..

men zlatan är ju ändå zlatan, haha.. nej men vi får väl hoppas på att han kommer igen nu.

2009-06-09 @ 19:32:07
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback