090605

käära vänner, igår kväll åkte jag hem till lavdim en sväng. åt pizza och gottade oss.
meningen att vi skulle ner till stan och trägårn med en gång men så visste inte jag om jag va så jävla sugen på att gå ut ioch så regnade de och grejer. men iaf, lätt övertalad som jag är gjorde jag mig iordning snabbt som blixten för att dra ner vid 11,halv 12 tiden. jag som är tjej va liksom snabbare än lavdim. pga av honom missade vi bussen och fick lifta ner. ingen höjdare, jag med mina klackar kom ju förhelvete inte ur bilen. de va sån där som man drar fram framsätet för att komma ut,  och den va ju inte direkt hög...
hmm, jo, jag mitt nötksal hade bara kjol på mig, barbent. så tror ni inte jag frös f*tttaaan av mig! som tur va hade jag slängt ner ett par strumpbyxor som jag fick dra på mig - inte helt utan problem. men jag fick på mig dem tillslut.

efter en lång stunds väntan fick jag ett sms av emina (som jag försökt få tag på hela kvällen) ;
"jag är på pingvin jirsar"
så jag gick till pingvin, men nä där va då fan ingen emina så jag skrev tillbaka att jag är där nu men du e ju inte här!
... får inget svar. skriver igen att jag ska fan hem om en timma kan du komma! (lite lätt irriterad just för tillfället)
emina; "B e pä toan kmr ut nu"
så jag slänger mig på toa dörren och en aningen full emina öppnar dörren. asså jag höll på att skita ner mig vad jag skrattade.. lilla lilla lilla stumpan..


and there she is - puddingpaajj










ikväll blir det återigen partaj tror jag, ska bara fixa skjuts först!!
pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag är seg hahaha:D;)

2009-06-06 @ 19:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback