090624

nu är jag ny duschad och go. härligt!
tänkte berätta lite om våran båt tur tidigare idag, inte för att det fnns så väldigt mccket att säga men vi stötte iaf på min mormor och morfar. haha morfar va så söt nät han gick där i sin lilla fiskehatt och städade båten medan mormor satt på ett berg och gottade sig. sen efter att vi hde pratat klart med dem åkte vi ut igen. de va såå härlig! satt där fram på fören ellr va de heter. skit kul är det hehe..
efter att vi hade åkt  ett tag stannade vi till vid något stället (dålig på de där med namn) där åt ja min frukost - jordgubbar med mjölk, mums! vi stannde där ett tag sen åkte vi ut t strömmarna och körde bra allmänt omkring.
men nu är jag hemma! varit de ett tag men lyckades somna ute i hammocken så nu har jag bränt min på ena skinkan!  ajj.. sen hoppade ja in i duschen och sedan åt vi grillat. jag åt inte så mycket eftersom att vi fick lite överdos av varandra så jag gick in. och ja, nu sitter jag här.  






tror det blir utgång nu så måste skynda mig som fasiken!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback