090505



hej hopp

anledningen till att jag inte har varit så aktiv de senaste dagarna är att jag har mått rumpnisse!
ska in till barn avdelningen på torsdag och ta all världens prover..

iaf, dagen har varit lugnt. bara lega hemma och tagit hand om mig själv, kolalt på tv och sådär. sedan va de meningen att jag rinor och lavdim skulle kolla fotboll men på vägen in till stan fick jag någon konstig värk i hela kroppen, huvudet dunkade magen sved och hjärtat skena... usch läskigt va de.  så jag mötte bara lavdim som åkte med mig hem igen.
stanckars liten som måste stå ut med mig, känner mig hemsk.

förlåt alla som behöver vara i min närhet nu, har varit hemsk de sista..
den senaste månaden har varit hemsk för min del, trappar ner på en medicin som jag har ätit i 2-3 år och de är hemskt. FÖRLÅT!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback