090507

Asså vissa människor ska fan inte bli läkare!
jag blir så jävla förbannad, har har jag sökt hjälp i flera år pga av att jag inte mår bra så äntligen är det en läkare som tar mig på allvar och "utreder" mig. vilket är jätte bra.
bara det att jag blev skickad till barnavdelningen som jag va på idag, kärringjäveln jag fick träffa kollade på mig som om jag va dum i huvudet, och sa saker som om att " det är vanligt att man är trött i tonåren" JA men jag är ju fan inte dum i huvet, de vet jag! men inte under så lång tid! va fan tror människan att vi har sökt hjälp för!  "jag tycker att dina värden ser normala ut" ,hallå eller, det är ju inte för inte min läkare skickade hit mig.
ååh nää nu ska vi inte vara taskiga men jag blir bara så trött på allt. jag tycker ju inte direkt att det är roligt att springa fram och tillbaka på olika sjukhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback