090518



kom hem runt kl 17 igår, stupade med en gång i soffan efter att ha proppat i mig en hamburgare i bilen på väg hem.. blev dessvärre ingen tid för att skriva en truddelutt här, förlåt mig..
blev iaf en jävla kväll i lördags, somnade vid ... hmm, 4-5 ? ingen aning, så kan det bli ibland eller vad säger ni.. hihi

idag har jag inte haft så mycket tid heller. kommer ni ihåg att jag berättade att jag fick gå in härom dagen pga av min hals? iaf så vaknade jag igår med en röst som liknade en jag vet inte vad. tänkte inte så mycket mer på de, mer än att de gjorde ont å sådär. kan ju göra de efter en hård kväll, haha.    men nej, de gick inte över. fyyyfaaan va ont jag har! de e rikrigt illa...  så mest legat i sängen och soffan hela dagen, förutom när jag tvingades upp av min tjata till mamma, så bar det av till ögon. efter det så åt vi kineees lunch. mumsfillibabba.
sen åkte vi återigen hem, och jag somnade så klart med en gång. sen vid 18, kom mina små super söta kusiner så fick jag passa dom i närmare 3 timmar. där låg jag som en gammal invalid och åt glass med dom så gullungarna som säkert undrade va de va för fel på mig. sen så har jag bara legat i soffan med nalle brevid mig och mamma i nederkanten av soffan. tog mig en titt i skolkatalogen också, haha fyyfan va man förndras på sån kort tid.. usch usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback