090530

igår blev det partyy med maggie, mycket skoj måste jag säga!
blev inte så mycke tid för att skriva här igår av någon anledning, förlåt. ska försöka ta igen detta.

åkte in till stan vid 9 någon gång och mötte maggan, gick till videomix och köpte lite dricka. sen bar det raka vägen av till rinor och lavdim. satt där en stund sen fick pojkarna så himla brottom till någon förfest (som förresten va slut när vi kom) så jag och maggie satte oss vid hasselbacken och förfestade för oss själva medan dom gick i förväg till trägårn.
sen va de dans och skoj hela natta!
kort och gott, så hade vi det rikrigt trevligt.

idag tror jag minsann att det blir något med, inte rikrigt bestämt om det blir fest eller inte men jag hör av mig ;)



den ena snyggare än den andra, fy tusan.. (thailand förra året)

än så länge har jag mest varit ute i solen och gottat mig,
 åkte till torp en kortis med pappa förut och köpte pressent till mamma.

annars har jag tagit de lugnt, somnade på rygg ute förut med ena sidan av ansiktet i solen, hoppas innerligt att jag inte blir tomat där!!

nu ska jag planera med mina kära v'nner och sedan duscha.
puss och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: cissi

skit fräsch bikini, vart e den ifrån? =)

2009-06-02 @ 18:26:56
Postat av: alexandra

kul att du gillar den! hehe, köpte den faktist i thailand :)

2009-06-03 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback