BEYONCE


I'm..    
I'm..   
I'm..   
I'm..
YOURS
I LOVE YOU!


det var med dem orden som beyonce lämnade scandinavium igår kväll, i samma ögonblick kunde jag inte hålla tårarna borta längre. inte för en sekund kunde jag slita blicken ifrån henne, inte minst för att hon är min absolut största idol men också pga av hennes otroliga kontroll, honhade full kontroll över hela kvällen, över varenda rörelse, ton och känsla.
allt va perfekt, alla bakrundsvideor, kören, dansarna och inte minst klippen där fansen dansar till singel ladies och en ur gillig video på beyonce som fem åring. ALLT!

jag har inte hunnit smälta allt riktigt än, kan inte tro att det är sant att jag fick tag på biljetter i sista sekund. jag är överlycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback