fan jävla fan!

mitt hjärta är typ krossat i tio tusen bitar känns de som just nu..
killar suger, STENHÅRT! FAN!!

tänkte lägga mig precis, men då kommer jag bara ligga och tänka utan att komma någonstans.
fan va suuur jag blir, samtidigt som jag bara vill grina sönder och slå ihjäl människan, är jag glad. eller nej inte glad, men nåt. glad för hans skull kanske? NEJ! ååh jag vet inte, och de suger,allt suger. KILLAR SUGER!  ååååååååhhhhhhh
nu har jag bestämt mig, jag lägger ner allt som har med killar att göra och blir lesbisk. fast nä, celibat kanske. ja, celibat får de bli.
helvete...  

jaja jag kommer väl inte känna mig bättre för att jag sitter här och tycker synd om mig själv antar jag,
Godnatt sweeet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback