hello sunshine

jaa här sitter jag igen utan att ha minsta susning om vad jag ska säga.

trägårn igår, inte alls lika kul som i lördags men, föredrog förfestem hemma hos nils haha, gooingar..
ikväll tänkte jag fixa med tacos och kanske ta hit några kompisar och mysa framför en härlig film med lite godis och gott.

gjorde nyss två små mackor till min morfar som är utanför och grejar med båten, hönömacka med texmex och cola. fint

 kan tillägga om nu inte redan har försått de så är jag ensam hemma med nallefis.
förresten så handlade vi flytväst och nytt halsband till krullen igår, fan 700 kr för flytvästen - känn på den!
 han fyller 8 nu i november och varje år har vi sagt att vi ska köpa en till honom men var enda gång vi får tummen ur röven så är det slut i storlekar. så detta året va vi ute i tid. men pappa va inte nöjd så vi får se om de finns någon annan som passar.




förjävla bild måste jag säga, men jag bjuder på det. ser förresten ut som om jag har blond utväxt, visst jag har utväxt men fan inte såndär.. hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du falsklegg eller går du bara in ;)?

2009-05-21 @ 15:52:31
Postat av: Anonym

haha falsklegg kan man inte säga precis;)

2009-05-21 @ 17:29:29
Postat av: Anonym

lånar du nåns ?

2009-05-21 @ 19:29:36
Postat av: alexandra

haha nej inga falska saker här inte :)

2009-05-21 @ 19:54:17
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅHÅÅÅ tönt som går in utan att va 18..

2009-05-21 @ 21:10:35
Postat av: Isabelle

rooooligt att komma in ju haha , inte töönigt att komma in innan man är 18 ? känns som någon är avis haha , !!!

2009-05-21 @ 23:23:24
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: alexandra

herregud vilket snack de blev om detta nu då.

jag tycker inte alls att de e töntigt, vet en jävla massa som vill in utan att det går, ska väl vara glad för attd e gick :) dem flesta har nog någon gång varit inne på krogen fast man inte varit 18, iaf velat de kamn jag tänka mig :)

2009-05-22 @ 12:07:48
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är ingenting för dig sötan

2009-05-24 @ 23:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback